We're pretty damn beautiful after all

Rad ett: @pursenboots // @corneliajakobsdotter // @foreverinbluejeans // @nicolealyseee Rad två: @amandalooma // @mariamroxx @mariaeleonora // @thevintagea Rad tre: @pernuilla // @miryamlumpini // @byailicec // @billytilly Rad fyra: @ginaharrison @gypsysense // @elinlanto // @mariakling
 
En hyllning till alla de inspirerande och fantastiskt snygga kvinnor jag dagligen följer på Instagram. Överlag tycker jag att tjejer är förbannat dåliga på att lyfta fram varandra. Och jag förstår inte varför. Vi må vara förbannat irriterande varelser ibland men herregud - titta på oss?! Hur mycket sexappeal har vi inte egentligen?! Hur mycket åstadkommer vi inte varje dag? Sluta sura över att någon annan tjej gör det du vill göra. Var glad för hennes skull och gör så du också!

Kommentarer
Postat av: cecilia

men shit vad gullig du är !! och shit vad rätt du har !! massa tummar upp för dig.

och kul att du lämnade spår i bloggen, så jag hittade hit. för du verkar ascool. inspirerande. håller med dig helt, musik ska köpas. inge snack.

KRAM!!!

2012-12-14 @ 09:28:24
URL: http://byailicec.blogg.se
Postat av: Ellen

Du själv borde vara där! Du om någon är en inspiration!! Hot woman alltså! PUSS

Svar: Tack fina du! Antar att jag kanske borde vara det haha. PUSS
madhouse.webblogg.se

2012-12-15 @ 18:30:53
Postat av: Sandra

Word! Och jag håller med Ellen, du borde vara med där ;)

Svar: Tack!! Vad gullig du är
madhouse.webblogg.se

2012-12-18 @ 21:51:24
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Stina

Oj tack!!! Du är också en av mina favoriter på instagram!!! Och många du har plockat följer jag också!!! Så sjukt ballt med starka kvinnor!!!

2013-01-06 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0